Samochody

Startujesz w Rajdach Samochodowych, KJS a może cenisz sobie po prostu świetną przyczepność Twojego samochodu?
Dobrze trafiłeś! Każdy kierowca wie jak ważne w jego samochodzie jest zawieszenie. Źle dopasowane będzie uciążliwe i niebezpiecznie w użytkowaniu a czasy wcale nie będą poprawiane.
Bez względu na to czy poruszasz się po drodze czy też w terenie zawieszenia zawsze musi zapewnić Ci trakcję.
Amortyzatory w Twoim samochodzie powinny przechodzić serwis co najmniej raz w sezonie.
Oferujemy nie tylko serwis ale też tuning zawieszeń samochodowych:
- sprężyny dopasowane pod wagę
- tuningowe elementy amortyzatorów
- zaworki tłumików
- akcesoryjne amortyzatory (Ohlins, Proflex, Nitron, EXT, BOS, Reiger i wiele innych)
- kompletne amortyzatory przednie
- amortyzatory tylne
Jak wygląda przebieg przykładowego serwisu (cennik w dalszej części strony):
- sprawdzenie działania przed rozbiórką na hamowni
- sprawdzenie twardości sprężyn na spring testerze
- zapisanie ustawień początkowych
- pełna rozbiórka
- mycie biologiczne
- inspekcja każdego najmniejszego elementu (geometrii rur, wytarć oraz zarysowań, pasowań elementów)
- zalanie olejem najwyższej jakości za pomocą maszyny próżniowej elektronicznej Ohlins
- nabicie azotem
- ustawienie wstępne
- test sprawności
Wykonasz u nas serwis:
GWARANCYJNY następujących marek: Ohlins (wszystkie rodzaje), FOX, RockShox, Manitou, FastSuspension, K-tech
Serwis pogwarancyjny: FOX, Cane Creek, Elka, Marzocchi, Ohlins, DSP, WP, Matris, Sachs, Arrow, Scott, DT, Showa, KYB, Rock Shox oraz wielu innych.
UWAGA! Cena roboczogodziny 200zł netto.
W przypadku niestandardowych zleceń lub np. samej rozbiórki i inspekcji amortyzatora lub zawieszeń wyścigowych/rajdowych!
Przebieg każdego serwisu:
- płatne sprawdzenie działania przed rozbiórką na hamowni (163zł netto)
- płatne sprawdzenie twardości sprężyn przed rozbiórką (82zł netto)
- pełna rozbiórka (liczone z roboczogodzin)
- mycie biologiczne (liczone z roboczogodzin)
- inspekcja amortyzatora (liczone z roboczogodzin)
Powyższe punkty są płatne w przypadku gdy klient rezygnuje z usługi serwisowej w postaci zamówienia niezbędnych części oraz złożenia amortyzatorów zgodnie ze sztuką. Amortyzator po wykonaniu inspekcji i rezygnacji klienta z dalszych prac wydawany jest w pełni rozebrany do samodzielnego poskładania przez klienta.
- złożenie amortyzatora (liczone z roboczogodzin)
- sprawdzenie działania amortyzatora na hamowni po złożeniu (0zł)
W przypadku niewykonania umowy w postaci zapłaty za paragon/FV przez zlecającego usługę, BFG racing może zatrzymać amortyzator, będący przedmiotem umowy do czasu zapłaty całego wynagrodzenia zgodnie z powyższym cennikiem.
Pozostawienie przez klienta amortyzatorów do rozbiórki i inspekcji oznacza akceptację powyższego cennika i regulaminu.

Przykładowe ceny:
- serwis amortyzatora od 244PLN

Kto odpowiada za twój serwis:
Paweł Kania - główny technik
Zaczynał od rowerów zjazdowych kolejno serwisując również motocykle.
Kilkuletnie doświadczenie techniczne z najlepszymi zawodnikami Przygotowuje większość zawieszeń wyścigowych w tym te które startują w Dakarze oraz Mistrzostwach Świata.
Najbardziej doświadczona osoba w naszym składzie zawsze możesz liczyć na jego pomoc.
POWODY WYKONANIA SERWISU AMORTYZATORÓW SĄ RÓŻNE
Może to właśnie Ty szukasz profesjonalistów którzy pomogą Ci wybrać najlepsze rozwiązanie?