Samochody

Samochody

Startujesz w Rajdach Samochodowych, KJS a może cenisz sobie po prostu świetną przyczepność Twojego samochodu?

Dobrze trafiłeś! Każdy kierowca wie jak ważne w jego samochodzie jest zawieszenie. Źle dopasowane będzie uciążliwe i niebezpiecznie w użytkowaniu a czasy wcale nie będą poprawiane.

Bez względu na to czy poruszasz się po drodze czy też w terenie zawieszenia zawsze musi zapewnić Ci trakcję.

Amortyzatory w Twoim samochodzie powinny przechodzić serwis co najmniej raz w sezonie.

Oferujemy nie tylko serwis ale też tuning zawieszeń samochodowych:

  • sprężyny dopasowane pod wagę
  • tuningowe elementy amortyzatorów
  • zaworki tłumików
  • akcesoryjne amortyzatory (Ohlins, Proflex, Nitron, EXT, BOS, Reiger i wiele innych)
  • kompletne amortyzatory przednie
  • amortyzatory tylne
Jak wygląda przebieg przykładowego serwisu (cennik w dalszej części strony):
  • sprawdzenie działania przed rozbiórką na hamowni
  • sprawdzenie twardości sprężyn na spring testerze
  • zapisanie ustawień początkowych
  • pełna rozbiórka
  • mycie biologiczne
  • inspekcja każdego najmniejszego elementu (geometrii rur, wytarć oraz zarysowań, pasowań elementów)
  • zalanie olejem najwyższej jakości za pomocą maszyny próżniowej elektronicznej Ohlins
  • nabicie azotem
  • ustawienie wstępne
  • test sprawności

Wykonasz u nas serwis:

GWARANCYJNY następujących marek: Ohlins (wszystkie rodzaje), FOX, RockShox, Manitou, FastSuspension, K-tech

Serwis pogwarancyjny: FOX, Cane Creek, Elka, Marzocchi, Ohlins, DSP, WP, Matris, Sachs, Arrow, Scott, DT, Showa, KYB, Rock Shox oraz wielu innych.

UWAGA! Cena roboczogodziny 200zł netto.

W przypadku niestandardowych zleceń lub np. samej rozbiórki i inspekcji amortyzatora lub zawieszeń wyścigowych/rajdowych!

Przebieg każdego serwisu:

  • płatne sprawdzenie działania przed rozbiórką na hamowni (163zł netto)
  • płatne sprawdzenie twardości sprężyn przed rozbiórką (82zł netto)
  • pełna rozbiórka (liczone z roboczogodzin)
  • mycie biologiczne (liczone z roboczogodzin)
  • inspekcja amortyzatora (liczone z roboczogodzin)

Powyższe punkty są płatne w przypadku gdy klient rezygnuje z usługi serwisowej w postaci zamówienia niezbędnych części oraz złożenia amortyzatorów zgodnie ze sztuką. Amortyzator po wykonaniu inspekcji i rezygnacji klienta z dalszych prac wydawany jest w pełni rozebrany do samodzielnego poskładania przez klienta.

  • złożenie amortyzatora (liczone z roboczogodzin)
  • sprawdzenie działania amortyzatora na hamowni po złożeniu (0zł)

W przypadku niewykonania umowy w postaci zapłaty za paragon/FV przez zlecającego usługę, BFG racing może zatrzymać amortyzator, będący przedmiotem  umowy do czasu zapłaty całego wynagrodzenia zgodnie z powyższym cennikiem.

Pozostawienie przez klienta amortyzatorów do rozbiórki i inspekcji oznacza akceptację powyższego cennika i regulaminu.

Przykładowe ceny:

  • serwis amortyzatora od     244PLN

Kto odpowiada za twój serwis:

Paweł Kania - główny technik

Zaczynał od rowerów zjazdowych kolejno serwisując również motocykle.

Kilkuletnie doświadczenie techniczne z najlepszymi zawodnikami  Przygotowuje większość zawieszeń wyścigowych w tym te które startują w Dakarze oraz Mistrzostwach Świata.

Najbardziej doświadczona osoba w naszym składzie zawsze możesz liczyć na jego pomoc.

POWODY WYKONANIA SERWISU AMORTYZATORÓW SĄ RÓŻNE

Może to właśnie Ty szukasz profesjonalistów którzy pomogą Ci wybrać najlepsze rozwiązanie?


Zdjęcia amortyzatorów rajdowych podczas serwisu w naszym centrum...