Öhlins zaworki przedniego zawieszenia!
Najprostsza forma tuningu danego amortyzatora bez wysokich kosztów to zawsze wymiana zaworków oraz blaszek tłumiących tzw. shimmów.
Dzieki większemu przepływowi oleju przez piston względem oryginalnego poprawia się diametralnie trakcja, wybieranie nierówności oraz czułość amortyzatora.
W czasie jazdy amortyzator przedni zdecydowanie "wyżej" pracuje względem seryjnego setupu.
Co poprawia piston kit:
- tłumienie wszystkich nierówności
- bezpieczeństwo jazdy
- stabilność oraz trakcję
- płynność amortyzatora w każdej sytuacji
- stałą pracę przez długi czas użytkowania
W zestawie:
N° 1 główny tłok powrotu
N° 1 olej najwyższej jakości
N° 1 blaszki powrotu
N° 1 blaszki kompresji
Opinie klientów
Gdy masz coś do powiedzenia na nasz temat
Zawiecha pracuje lepiej niż nowa z fabryki!
- Piotr Wojtaszek